събота, 27 май 2023 г.

Поредна гордост за учениците и учителите от СУ „Георги Измирлиев“

 


Поредна гордост за учениците и учителите от СУ „Георги Измирлиев“
Сдружението на българските начални учители отличи 53 ученици от начален етап в СУ „Георги Измирлиев“ със златен медал и грамота „Победител“, а така също и 22 ученици със сребърен медал.
През учебната година малките ученици участваха активно в поредица от състезания и печелиха точки и грамоти за отлично представяне. Показваха знания по грамотност, по чужд език, природни науки, изобразително изкуство.
Най – високо отличените участици са: Александра Христова, Дария Томова, Калина Коцева, Любомир Русев, Милена Денчева и Пресияна Моллова от първи клас. Малчуганите имат пет победи с максимален брой точки в пет от шестте състезания: „Аз и буквите“, „Аз рисувам“, “Аз, природата и светът“, „Аз и знанието“, „Аз общувам с Европа“, „Аз и числата“.


По публикация от Фейсбук страницата на СУ "Георги Измирлиев".

Няма коментари:

Публикуване на коментар