Процедура
за избор на участници, които ще се включат в мобилности по
Проект
„РАЗЧУПИ
ФОРМАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ“
2017-1-BG01-KA101-035913
I.
Начална
дата на проекта : 1 юни 2017г.
II.
Продължителност : 12
месеца
III.
Цел на
проекта: да се усвои богат интструментариум от методи и компетенции, необходими
в ежедневната работа на учителите за:
·
Обучение и възпитание чрез методи на
неформално образование във формална среда
·
Безконфликтно
общуване и справяне с агресията и тормоза в училището, ефективно общуване с
деца в риск и застрашени от отпадане;
·
Ефективна
комуникация между всички участници в образователния процес и всички
заинтересовани страни;
·
Как да развиват
креативността и критичното мислене на учениците;
·
Развитие на силните страни на ученика чрез
включването му в групи по интереси, повишаване на мотивацията му за учене;
IV.
Процедура
по избор
Избор на комисия:
През месец май 2017г.
по директорът на СУ”Георги Измирлиев” със своя заповед ще определи комисия за
подбор на участниците – един педагогически специалист с ръководни функции, един
педагогически специалист, преподаващ английски език в училището, един
представител на Обществения съвет към училището.
На заседание на педагогическия съвет ще
бъдат изчетени от координатора на проекта всички критерии и необходими
документи за участие в мобилност .
До края на м. май 2017г.
желаещите да се включат ще подадат необходимите документи.
Необходими документи:
Автобиография – европейски формат;
Мотивационно писмо;
Сертификат за езиково ниво;
/
при наличие на такъв /
Срок на подаване на документите:
01.06.2017г. – 10.06.2017
Критерии,по които ще бъдат селектирани
кандидатите:
Всеки
един от долуизброените критерии ще носи максимум 5 точки.
1.
Много активни и силно мотивирани с желание да повишат квалификацията си и
знанията за европейския опит и програми;
1.1.
Много активен и силно мотивиран – 5
точки
1.2.
Много активен и мотивиран – 4 точки
1.3.
Активен и мотивиран – 3 точки
1.4.
Недостатъчно активен и недостатъчно мотивиран
– 2 точки
1.5.
Неактивен и немотивиран – 1 точка
2.
Да осъзнават значимостта на ученето през
целия живот;
2.1.
Силно осъзнава значимостта от ученето
през целия живот и активно повишава квалификацията – през последната учебна
година е посетил над 3 квалификационни курса- 5 точки
2.2.
Силно осъзнава значимостта от ученето
през целия живот и активно повишава квалификацията – през последната учебна
година е посетил 2 квалификационни
курса- 4 точки
2.3.
Силно осъзнава значимостта от ученето
през целия живот и активно повишава квалификацията – през последната учебна
година е посетил 1 квалификационни
курса- 3 точки
2.4.
Осъзнава значимостта на ученето през
целия живот и се стреми да повишава квалификацията си, но през последната
година не е участвал в квалификационен курс -2 точки
2.5.
Слабо осъзнава значимостта на ученето
през целия живот и не се стреми да повишава квалификацията си – 1 точка
3.
Планират, организират и провеждат качествен
образователен процес, да се справят и
решават успешно възникнали проблеми;
3.1.
В срок, съзнателно и последователно
провежда качествен образователен процес, използва интерактивни елементи в
образователната дейност, редовно информира училищното ръководство и родителите
при възникнали проблеми и съдейства активно за тяхното разрешаване – 5 точки
3.2.
Провежда качествен образователен процес,
използва интерактивни елементи в образователната дейност, информира при необходимост училищното
ръководство и родителите при възникнали проблеми и съдейства за тяхното
разрешаване -4 точки
3.3.
Провежда традиционен и последователен
образователен процес, информира при необходимост училищното ръководство и
родителите при възникнали проблеми и съдейства за тяхното разрешаване – 3 точки
3.4.
Провежда традиционен образователен
процес, информира училищното ръководство и родителите при възникнали проблеми и
съдейства за тяхното разрешаване – 2 точки
3.5.
Провежда традиционен образователен
процес, информира училищното ръководство и родителите при възникнали проблеми и
разчита на училищното ръководство за тяхното разрешаване – 1 точки
4. Имат високи педагогически постижения и
използват нови методи, развиващи креативността и критичното мислене на
учениците, умения да адаптират европейския опит към нуждите на образователния
процес в училището;
4.1.
Награди за високи постижения в областта
на образованието – 5 точки
4.2.
Използва нови методи, развиващи креативността
и критичното мислене на учениците и това се доказва с успехите на учениците на
национално ниво- 4 точки
4.3.
Използва нови методи, развиващи креативността
и критичното мислене на учениците и това се доказва с успехите на учениците на
областно ниво- 3 точки
4.4.
Използва нови методи, развиващи креативността
и критичното мислене на учениците , но това не се доказва с успехите на
учениците - 2 точки
4.5.
Използва традиционни методи, развиващи
креативността и критичното на учениците
- 1точка
5.
Имат опит в предходни европейски проекти
и национални програми;
5.1.В
последните 3 години имат опит в предходни европейски проекти и национални
програми – 5 точки
5.2.В
последните 2 години имат опит в предходни европейски проекти и национални
програми – 4 точки
5.3.В
последните 1 години имат опит в предходни европейски проекти и национални
програми – 3 точки
5.4.В
последните 3 години имат опит в национални програми – 2 точки
5.5.Няма
опит в европейски проекти и национални програми – 1 точка
6.
Имат опит в работа с деца , застрашени от отпадане, деца в риск,
деца със специални образователни потребности;
6.1.Работи с
деца , застрашени от отпадане, деца в риск, деца със специални образователни
потребности – 5 точки
6.2.Работи с
деца в риск, деца със специални образователни потребности – 4 точки
6.3.Работи с
деца със специални образователни потребности – 3 точки
6.4.През
последните три години не работи с деца със специални образователни потребности,
деца в риск или деца, застрашени от отпадане -2 точки
6.5.Не
работи с деца със специални образователни потребности, деца в риск или деца,
застрашени от отпадане -1 точки
7.
Използват ефективно в работата си
образователни портали, имат опит
в използване на информационни и
комуникационни технологии ;
7.1.В
последните пет години използва ефективно
в работата си образователни
портали и / или информационни и
комуникационни технологии – 5 точки
7.2.В
последните четири години използва ефективно
в работата си образователни
портали и / или информационни и
комуникационни технологии – 4 точки
7.3.В
последните три години използва ефективно
в работата си образователни
портали и / или информационни и
комуникационни технологии – 3 точки
7.4.В
последните две години използва ефективно
в работата си образователни
портали и / или информационни и
комуникационни технологии – 2 точки
7.5.В
последната година използва ефективно в
работата си образователни портали и / или информационни и комуникационни
технологии – 1 точки
8.
Имат добри практики за справяне с
конфликти и тяхното разпространение;
8.1.Разрешава
умело конфликти, работи с различни специалисти и институции в екип и споделя с
колеги добрата практика – 5 точки
8.2.Разрешава
умело конфликти и споделя с колеги добрата практика – 4 точки
8.3.Разрешава
умело конфликти – 3 точки
8.4.Разрешава
трудно конфликти – 2 точки
8.5.Не
разрешава конфликти – 1 точка
9.
Умеят да организират обучения в различни
квалификационни форми;
9.1.
Организират ефективно вътрешноинтитуционални обучения и споделят добър опит с
колегите си – 5 точки
9.1.
Участва активно във вътрешноинтитуционалн обучения, организирани от училищното
ръководство – 4 точки
9.2. Участва в обучения, организирани от
училището и споделят опит и нови знания с колеги – 3 точки
9.3. Участва рядко в обучения - 2 точки
9.4. В последните 3 години не участва в обучения – 1 точка
10.
Умело да работят в екип и осъществяват активна комуникация с ученици,
родители , заинтересовани страни; да споделят ефективно опита си.
10.1.
Умело да работи в различни екипи и осъществява активна комуникация с ученици,
родители , заинтересовани страни, споделя ефективно опита си – 5 точки
10.2.
Работи в екипи и осъществява добра комуникация с ученици, родители
, заинтересовани страни, споделя ефективно опита си – 4 точки
10.3.
Работи в екипи и осъществява добра комуникация с ученици, родители
, заинтересовани страни, но не споделя ефективно опита си – 3 точки
10.4.
Работи в екип трудно но осъществява
добра комуникация с ученици, родители, заинтересовани страни, не споделя опита
си -2 точки
10.5.
Трудно работи в екип трудно и не осъществява
добра комуникация с ученици, родители, заинтересовани страни, не споделя опита
си -1 точки
11.
Владеят английски език
и имащи желание да повишават езиковите си умения.
11.1.
Ниво на познание на английски език
според Европейска езикова рамка- С1-5 точки
11.2.
Ниво на познание на английски език
според Европейска езикова рамка- В2- 4 точки
11.3.
Ниво на познание на английски език
според Европейска езикова рамка- В1- 3 точки
11.4.
Ниво на познание на английски език
според Европейска езикова рамка- А2- 2 точки
11.5.
Ниво на познание на английски език
според Европейска езикова рамка- А1- 2 точки
По
възможност кандидатите представят документ, удостоверяващ нивото на познание на
езика. При липса на такъв, се провежда тест с кандидата, с цел да се удостовери
нивото на познание на езика.
След
извършване на подбора на участниците, комисията изготвя протокол, който
представя на директора на СУ”Георги Измирлиев” .
Няма коментари:
Публикуване на коментар